Asiakaspalautukset ja tuotteiden vaihto

Asiakaspalautus ja -vaihto ovat meillä maksuttomia! Sinun on vaivaton tilata itsellesi verkkokaupastamme tuotteita sovitukseen ja palauttaa tai vaihtaa tuote mikäli se ei ole sinulle sopiva. Luethan palautusehdot ja poikkeukset mm. hygieniatuotteiden kohdalla (tuotteen kohdalla mainitaan aina mikäli palautusoikeutta ei ole). 

Tuotteillamme on 14 päivän maksuton vaihto- ja palautusoikeus. Sinulla on oikeus vaihtaa tai palauttaa tuote kun:
    •    Sitä ei ole käytetty ja siinä on edelleen kiinnitettynä tuotelappu,
    •    Noudatat palautusohjeitamme.
 
Vaihto-oikeus: voit vaihtaa vain saman tuotteen eri kokoon. Mikäli haluat tilata kokonaan toisen tuotteen, tee asiakaspalautus ja verkkokaupassamme kokonaan uusi tilaus.
 
Palauttaminen
Voit palauttaa tilauksesi veloituksetta postin kautta. Pakkaa lähetys huolellisesti, pakkaa se mielellään samaan postituspussiin tai -pakettiin kuin missä sait lähetyksesi. Näin säästämme ympäristöä. Mikäli mahdollista, pakkaa tuote kirjekokoon (max 25x35x3cm) litteäksi (älä rullaa vaatteita) ja näin säästämme palautuskustannuksissa ja voimme jatkossakin tarjota asiakkaille maksuttoman palautuksen!
 
    1.    Täytä tilauksen mukana tullut asiakaspalautuslomake tai mikäli sinulla ei ole lomaketta, pyydä se asiakaspalvelustamme: info@kotimai.fi 
    2.    Laita asiakaspalautuslomake mukaan palauttamiesi tuotteiden kanssa. Pakkaa tuotteet siististi ja sulje huolellisesti.
    3.    Palautuksen lähettäminen on ilmaista. Vie kirje/paketti lähimpään postiin, kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme sekä palautusosoite ja kerro, että kyseessä on asiakaspalautus. Ota postista saamasi kuitti talteen.  
 
Palautusosoite asiakaspalautuksille:


646277
KotiMai Design Oy
ASIAKASPALAUTUS
Sammonkatu 8-10
33540 Tampere
 
    4.    Käsittelemme palautuksesi mahdollisimman pian. Mikäli olet toivonut tilalle toista kokoa samasta tuotteesta ja tuotteen vaihtamista, tsekkaamme varastosaldot ja toimitamme sinulle sopivamman koon mahdollisimman pian. Mikäli haluat tilata toisen tuotteen, tee tilaus heti verkkokaupassa.
    5.    Palautamme asiakaspalautuksesi rahat tilillesi mahdollisimman pian.

Mikäli tuotteessa on ilmennyt vikaa käytön jälkeen on kyseessä virhe. Toivomme, että reklamoit meille tuotteesta, etkä lähetä sitä asiakaspalautuksena. Kun haluat reklamoida tuotteesta, ota yhteys: info@kotimai.fi, kerro oma nimesi, tuotteen nimi ja mikä tuotteessa on vikana, ja annamme lisäohjeita.
 
Kaikki asiakaspalautuksiin ja tuotteiden vaihtoon liittyvät tiedustelut:
Puh. 045-698 3405 (ark. 10-18, lauantaisin 10-15)
S-posti: info@kotimai.fi